Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.
Zamówienia
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.
Wysyłkę z reguły realizujemy w 24h od daty złożenia zamówienia.
Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie.
Tak. Wystarczy, że w komentarzu do kolejnego zamówienia wpiszesz informację o wspólnej wysyłce.
Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP w w danych rozliczeniowych w momencie składania zamówienia.
Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź również czy nasz adres sklep@8a.pl jest dodany do listy zaufanych nadawców.
Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.
Tak. Produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie lub sklepie stacjonarnym w Gliwicach.
W naszym salonie znajdziesz szeroki asortyment produktów outdoorowych.