Zamówienia
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.
Przesyłki zamówione od poniedziałku do piątku, do godz. 16:00, wysyłamy tego samego dnia.
Skontaktuj się z BOK poprzez chat lub telefonicznie.
Nie ma możliwości dodania produktów do już złożonego zamówienia.
Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP w w danych rozliczeniowych w momencie składania zamówienia.
Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź również czy nasz adres jest dodany do listy zaufanych nadawców.
Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.
Tak. Produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie wysyłkowym. Dostępność w sklepach stacjonarnych może się różnić..
W naszych salonach znajdziesz szeroki asortyment produktów outdoorowych.