Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się proszę z administratorem Twojej firmy.

Zamówienia

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wysyłkę z reguły realizujemy w 24h od daty złożenia zamówienia.

Jak zmienić lub anulować zamówienie?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Czy mogę dodać produkt lub połączyć kilka zamówień w jedną przesyłkę?

Tak. Wystarczy, że w komentarzu do kolejnego zamówienia wpiszesz informację o wspólnej wysyłce.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Jedyne czego potrzebujesz, to adres mailowy i wykonanie telefonu do BOK: +48 32 332 44 88.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP w w danych rozliczeniowych w momencie składania zamówienia.

Dlaczego nie otrzymałem maila z podsumowaniem zamówienia?

Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty.

Czy muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

Czy produkt jest dostępny?

Tak. Produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie lub sklepie stacjonarnym.

Jakie produkty są dostępne w sklepie stacjonarnym?

W naszym salonie znajdziesz szeroki asortyment produktów outdoorowych.