top

Zamówienia

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki zamówione od poniedziałku do piątku, do godz. 16:00, wysyłamy tego samego dnia.

Jak zmienić lub anulować zamówienie?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie.

Czy mogę dodać produkt lub połączyć kilka zamówień w jedną przesyłkę?

Nie ma możliwości dodania produktów do już złożonego zamówienia.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wystarczy, że wpiszesz NIP w w danych rozliczeniowych w momencie składania zamówienia.

Dlaczego nie otrzymałem maila z podsumowaniem zamówienia?

Sprawdź folder spam, oferty lub inny narzucony z góry przez Twojego dostawcę poczty. Sprawdź również czy nasz adres sklep@8a.pl jest dodany do listy zaufanych nadawców.

Czy muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.

Czy produkt jest dostępny?

Tak. Produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie wysyłkowym. Dostępność w sklepach stacjonarnych może się różnić..

Jakie produkty są dostępne w sklepach stacjonarnych?

W naszych salonach znajdziesz szeroki asortyment produktów outdoorowych.