top

Zamówienia

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzisz na swoim koncie 8a.pl. Jeśli nie posiadasz konta, możesz uzupełnić formularz, który dla Ciebie przygotowaliśmy lub skorzystać z pomocy chatbota (24/7).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, wysyłamy tego samego dnia!

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie możemy anulować tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Aby anulować zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).

Czy mogę dodać/usunąć produkt z zamówienia?

Dodanie lub usunięcie produktu z zamówienia jest możliwe tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).

Czy mogę otrzymać fakturę VAT/pro forma?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, wpisz swój NIP podczas składania zamówienia.

Dlaczego nie otrzymałem maila z podsumowaniem zamówienia?

Sprawdź proszę czy nasza wiadomość nie trafiła do folderu spam, oferty lub innych dostępnych na Twojej skrzynce e-mail.

Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie musisz się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie. Jeśli tak wolisz, złóż zamówienie jako Gość.

Czy produkt jest dostępny w określonym kolorze lub rozmiarze?

Produkty widoczne na naszej stronie są dostępne w magazynie wysyłkowym. Dostępność koloru lub rozmiaru możesz sprawdzić na stronie wybranego przez Ciebie produktu. Dostępność w sklepach stacjonarnych może się różnić.

Jakie produkty są dostępne w sklepach stacjonarnych?

W naszych sklepach stacjonarnych znajdziesz szeroki asortyment produktów outdoorowych! Dostępność w sklepie stacjonarnym możesz sprawdzić na stronie wybranego przez Ciebie produktu.

Jak dowiedzieć się, kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Jeśli chcesz otrzymać informację kiedy produkt będzie ponownie u nas dostępny, ustaw powiadomienie o dostępności. Na stronie produktu wybierz odpowiedni wariant (np. rozmiar) i podaj swój adres e-mail.

Nie znalazłem produktu, którego szukam. Czy możecie go zamówić?

Przykro nam, nie możemy zamówić produktów, których nie posiadamy w ofercie.

Jak zamówić większą ilość towaru i otrzymać indywidualną ofertę?

Jeśli chcesz otrzymać indywidualną ofertę, prześlij nam zapytanie na adres [email protected]. W wiadomości podaj proszę nazwy produktów, ilości, rozmiary i kolory.

Mam problem ze złożeniem zamówienia. Gdzie mogę znaleźć pomoc?

Chętnie Ci pomożemy! Skontaktuj się z nami pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00) lub skorzystaj z formularza kontaktowego.