Jak możemy Ci pomóc?
Przeszukaj wszystkie odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia sprawdzisz na swoim koncie 8a.pl. Jeśli nie posiadasz konta, możesz uzupełnić formularz, który dla Ciebie przygotowaliśmy lub skorzystać z pomocy chatbota (24/7).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, wysyłamy tego samego dnia!
Wysyłka i dostawa
Jakie są formy dostawy?
Oferujemy możliwość dostawy kurierem, do punktów odbioru oraz osobistego odbioru zamówienia.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od wyboru przewoźnika, sposobu płatności oraz wartości Twojego zamówienia.
Metody płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy płatności takie jak przelew online, płatność kartą, płatność przy odbiorze, przelew tradycyjny, płatność odroczona PayPo i inne.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Czy mogę wymienić produkt?
Przepraszamy, bezpośrednia wymiana nie jest możliwa. Jeśli chcesz kupić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, zwróć go i złóż nowe zamówienie przez naszą stronę internetową.
Czy mój zwrot dotarł już do was dotarł?
Status wysłanej do nas przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika, któremu zleciłeś transport.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać swój kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w odpowiednie pole, po przejściu do swojego koszyka.
Rozmiary
Jak dobrać rozmiar butów?
Tabelę rozmiarów znajdziesz na stronie produktu. Zapoznaj się z instrukcją, aby wybrać odpowiedni rozmiar.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Moje konto
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności. Aby złożyć reklamację, prosimy kliknąć "Czytaj więcej", gdzie umieściliśmy wszystkie potrzebne informacje.
Czy mogę dostarczyć reklamowany towar do sklepu stacjonarnego?
Tak, możesz dostarczyć reklamowany towar do naszego sklepu stacjonarnego.
Dalej masz wątpliwości?
Skorzystaj z telefonu lub napisz do nas na chacie.
+48 32 332 44 88
pon. - pt.: 8:00 - 17:00
Chatbot
Nasz chatbot pomoże szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli nie uzyskasz wyczerpujących informacji, będziesz mógł porozmawiać z naszym konsultantem na chacie.
Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt