top

Jak możemy Ci pomóc?



Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przesyłki zamówione od poniedziałku do piątku, do godz. 16:00, wysyłamy tego samego dnia.
Wysyłka i dostawa
Jakie są formy dostawy?
Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.
Metody płatności
Jakie są metody płatności?
Oferujemy możliwość przedpłaty lub opłacenia zamówienia przy odbiorze.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Skontaktuj się poprzez chat lub telefonicznie.
Czym jest metoda podzielonej płatności (split payment)?
Jest to metoda płatności za towary i usługi, która dotyczy tylko przedsiębiorców. Podzielenie płatności sprawia, że kwota VAT trafia na specjalne konto odbiorcy. Mechanizm podzielonej płatności nie dotyczy konsumentów i jest dobrowolny.
Zwrot towaru
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz znajdziesz w każdej przesyłce z zamówieniem.
Gdzie znajdę numer paragonu lub faktury?
Numer paragonu znajdziesz w prawym dolnym rogu. Numer faktury znajdziesz na środku dokumentu.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas drugiego kroku składania zamówienia "podsumowanie i płatność" lub z poziomu koszyka.
Rozmiary
Jak mierzyć obuwie?
Odpowiednią tabelę znajdziesz na karcie produktu. Zapoznaj się z instrukcją jak dokonać pomiaru.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przypisywanie środków z karty podarunkowej do konta
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, środki z karty podarunkowej możesz przypisać do swojego konta.
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.
Kontakt
Szukam waszego adresu
Mamy dwa typy adresów, którymi możesz być zainteresowany: sklepów stacjonarnych oraz korespondencyjny.
Gdzie mogę wysłać zwrot/ reklamację?
Przesyłki prosimy kierować pod adres: Panattoni Park Gliwice III/budynek 4, ul. Bojkowska 92C, 44-141 Gliwice.

Dalej masz wątpliwości?

Skorzystaj z telefonu lub napisz do nas na chacie.

+48 32 332 44 88

pon. - pt.: 9:00 - 17:00

Chatbot

Nasz chatbot pomoże szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli nie uzyskasz wyczerpujących informacji, będziesz mógł porozmawiać z naszym konsultantem na chacie.


Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt