Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.
Jak możemy Ci pomóc?
Przeszukaj wszystkie odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przesyłki zamówione od poniedziałku do piątku, do godz. 16:00, wysyłamy tego samego dnia.
Wysyłka i dostawa
Dostawy w okresie trwania zagrożenia epidemicznego COVID-19
Zachęcamy wszystkich do wyboru płatności online i dostawy do Paczkomatu® InPost. Przewoźnik ten zapewnia dostawę bezkontaktową 7 dni w tygodniu!
Jakie są formy dostawy?
Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.
Metody płatności
Jakie są metody płatności?
Oferujemy możliwość przedpłaty lub opłacenia zamówienia przy odbiorze.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie.
Czym jest metoda podzielonej płatności (split payment)?
Jest to metoda płatności za towary i usługi, która dotyczy tylko przedsiębiorców.
Podzielenie płatności sprawia, że kwota VAT trafia na specjalne konto odbiorcy.
Mechanizm podzielonej płatności nie dotyczy konsumentów i jest dobrowolny.
Zwrot i wymiana
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz znajdziesz w każdej przesyłce z zamówieniem.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas drugiego kroku składania zamówienia "podsumowanie i płatność" lub z poziomu koszyka.
Rozmiary
Jak mierzyć obuwie?
Odpowiednią tabelę znajdziesz na karcie produktu. Zapoznaj się z instrukcją jak dokonać pomiaru.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przypisywanie środków z karty podarunkowej do konta
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, środki z karty podarunkowej możesz przypisać do swojego konta.
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.
Kontakt
Jak się z nami skontaktować?
Możesz do nas napisać: sklep@8a.pl lub zadzwonić.
Gdzie mogę wysłać zwrot/ reklamację?
Przesyłki prosimy kierować pod adres: ul. Bojkowska 37M, 44-100 Gliwice.
Wybierz temat pomocy
Dalej masz wątpliwości?
Skorzystaj z telefonu lub wyślij nam wiadomość.

pon. - pt.: 9:00 - 17:00
Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt