top

Chcę dokonać zwrotu

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość:

    Wypełnij formularz zwrotu. Na adres e-mail, który podałeś/aś podczas składania zamówienia, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem zwrotu. Masz dwie możliwości wypełnienia formularza:

  • Jeżeli nie posiadasz konta klienta, możesz skorzystać z gotowego wzoru (button poniżej):

WYPEŁNIJ FORMULARZ

  • Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz skorzystać z gotowego wzoru logując się i wypełniając formularz zwrotu na swoim koncie klienta:

IDŹ DO KONTA KLIENTA

Następnie spakuj towar i koniecznie dołącz do przesyłki kartkę z zapisanym (ręcznie lub w formie drukowanej) numerem zwrotu.

Na koniec wyślij zwracane produkty pod adres:

8a.pl (z dopiskiem "ZWROT")
ul. Bojkowska 37M,
44-100 Gliwice

Pamiętaj, możesz wybrać dowolnego przewoźnika, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Jeśli zdecydujesz się odesłać towar za pośrednictwem Paczkomatów InPost, wybierz na stronie przewoźnika opcję "Paczkomat lub Paczkopunkt -> Dom lub firma" (dostawa kurierem do naszej siedziby).

Skorzystanie z przedstawionej metody dokonania odstąpienia od umowy jest najprostsze i najszybsze, ale nie jest obowiązkowe, mogą Państwo skorzystać z dowolnego wzoru formularza, a aby zachować termin (30 dni) do odstąpienia, wystarczy wysłanie takiej informacji przed upływem tego terminu.