top

Jak mogę zwrócić produkt?

Masz możliwość zwrotu produktów do 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Pamiętaj, że przyjmujemy tylko artykuły w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Możesz otworzyć opakowanie i przymierzyć produkt, tak jak w sklepie stacjonarnym, jednak prosimy, nie usuwaj metek i postaraj się nie pobrudzić towaru.

Powyższe nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Jeśli jednak produkt dotrze do nas w uszkodzonym lub używanym stanie, będziemy mogli dokonać odpowiedniego potrącenia od kwoty zwrotu proporcjonalnie do występujących szkód. Jeśli zauważyłeś, że zamówiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub uszkodzenie, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu pod adresem [email protected].

    • Jak zwrócić produkt?

Jeśli zdecydowałeś się na zwrot, wykonaj 3 proste kroki.

1. Wypełnij formularz.
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz dokonać zwrotu przez swoje konto. Po wypełnieniu formularza wyślemy Ci potwierdzenie na adres mailowy podany w zamówieniu.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

2. Zapakuj produkt i dołącz numer zwrotu.
Zapakuj ponownie zwracany produkt. Możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę. Do przesyłki dołącz kartkę z zapisanym numerem Twojego zwrotu.

3. Wyślij towar.
Odeślij produkty na poniższy adres. Zwrotu dokonujesz na swój koszt. Produkty kupione w sklepie internetowym możesz też zwrócić w naszych sklepach stacjonarnych (sprawdź lokalizacje naszych sklepów), wtedy nie ponosisz kosztów odsyłki towaru.

8a.pl (z dopiskiem "ZWROT")
Panattoni Park Gliwice III/budynek 4
ul. Bojkowska 92C
44-141 Gliwice

W razie potrzeby poniżej podajemy dodatkowe informacje dla przewoźnika:

  • numer telefonu: +48 32 332 44 88 (możesz też wprowadzić swój numer telefonu);
  • email: [email protected];
  • W polu "imię i nazwisko odbiorcy" możesz wpisać 8a.pl lub Snap Outdoor.
Pamiętaj, możesz wybrać dowolnego przewoźnika, o ile ten dostarczy towar pod nasz adres. Jeśli zdecydujesz się odesłać towar za pośrednictwem Paczkomatów InPost, wybierz na stronie przewoźnika opcję Paczkomat -> Dom (dostawa kurierem do naszej siedziby).

Skorzystanie z przedstawionej metody nie narusza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, ale powyższa procedura ułatwia nam przetwarzanie zwrotu.

    • Co się dzieje po zwrocie?

Sprawdzenie i przetworzenie zwrotu zajmuje nam zwykle maksymalnie 7-10 dni. Otrzymasz wtedy e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu. W zależności od wybranej metody płatności, zwrot środków może potrwać jeszcze kilka dni. Środki otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. Jeśli zakupy zostały opłacone przy odbiorze, pieniądze przelejemy na konto podane w formularzu zwrotu.

    • Jak wymienić produkt?

Zwróć towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. W ten sposób nowy produkt będzie u Ciebie znacznie szybciej! Jeśli chcesz upewnić się, że towar będzie Ci odpowiadał, zanim za niego zapłacisz, to skorzystaj z płatności odroczonych PayPo (kup teraz, zapłać później).

    • Potrzebujesz pomocy?

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z pomocy Chatbota, który zna odpowiedzi na większość pytań i jest dostępny na czacie 24/7.