Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się proszę z administratorem Twojej firmy.

Wysyłka i dostawa

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.

Jakie są formy dostawy?

Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Udostępniamy możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym.

Jak mogę zmienić sposób wysyłki?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Jak mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Status doręczenia wysłanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przewoźnika.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Obecnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych.