Wysyłka i dostawa

Dostawy w okresie trwania zagrożenia epidemicznego COVID-19

Zachęcamy wszystkich do wyboru płatności online i dostawy do Paczkomatu® InPost. Przewoźnik ten zapewnia dostawę bezkontaktową 7 dni w tygodniu!

Jakie są formy dostawy?

Zamówienia realizujemy wysyłkowo.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym oraz w trosce o naszych klientów, nasz sklep stacjonarny pozostaje zamknięty do odwołania. Nadal realizujemy zamówienia wysyłkowe.

Jak mogę zmienić sposób wysyłki?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Jak mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Status doręczenia wysłanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przewoźnika.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Obecnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych.