top

Jak możemy Ci pomóc?



Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia sprawdzisz na swoim koncie 8a.pl. Jeśli nie posiadasz konta, możesz uzupełnić formularz, który dla Ciebie przygotowaliśmy lub skorzystać z pomocy chatbota (24/7).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, wysyłamy tego samego dnia!
Wysyłka i dostawa
Jakie są formy dostawy?
Oferujemy możliwość dostawy kurierem, do punktów odbioru oraz osobistego odbioru zamówienia.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od wyboru przewoźnika, sposobu płatności oraz wartości Twojego zamówienia.
Metody płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy płatności takie jak przelew online, płatność kartą, płatność przy odbiorze, przelew tradycyjny, płatność odroczona PayPo i inne.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Czy mogę wymienić produkt?
Przepraszamy, bezpośrednia wymiana nie jest możliwa. Jeśli chcesz kupić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, zwróć go i złóż nowe zamówienie przez naszą stronę internetową.
Czy mój zwrot dotarł już do was dotarł?
Status wysłanej do nas przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika, któremu zleciłeś transport.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas drugiego kroku składania zamówienia "podsumowanie i płatność" lub z poziomu koszyka.
Rozmiary
Jak mierzyć obuwie?
Odpowiednią tabelę znajdziesz na karcie produktu. Zapoznaj się z instrukcją jak dokonać pomiaru.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Moje konto
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.

Dalej masz wątpliwości?

Skorzystaj z telefonu lub napisz do nas na chacie.

+48 32 332 44 88

pon. - pt.: 8:00 - 17:00

Chatbot

Nasz chatbot pomoże szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli nie uzyskasz wyczerpujących informacji, będziesz mógł porozmawiać z naszym konsultantem na chacie.


Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt