Jak możemy Ci pomóc?
Przeszukaj wszystkie odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia sprawdzisz na koncie użytkownika. Nie posiadasz konta? To nie problem! Kliknij "CZYTAJ WIĘCEJ" i sprawdź status swojego zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przesyłki zamówione od poniedziałku do piątku, do godz. 16:00, wysyłamy tego samego dnia.
Wysyłka i dostawa
Jakie są formy dostawy?
Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są od przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.
Metody płatności
Jakie są metody płatności?
Oferujemy płatności takie jak: przelew on-line przez Tpay, płatność przy odbiorze, płatność kartą, przelew tradycyjny, płatności odroczone PayPo, Apple Pay, Twisto, Google Pay, Visa Checkout, Visa Mobile.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Chcę dokonać wymiany
Jeżeli nie minęło 100 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny możesz go zwrócić i złożyć niezależne nowe zamówienie, które należy opłacić.
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Czy mój zwrot dotarł już do magazynu?
Status wysłanej do nas przesyłki sprawdzisz na stronie przewoźnika, któremu zleciłeś transport.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas drugiego kroku składania zamówienia "podsumowanie i płatność" lub z poziomu koszyka.
Rozmiary
Jak mierzyć obuwie?
Odpowiednią tabelę znajdziesz na karcie produktu. Zapoznaj się z instrukcją jak dokonać pomiaru.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Moje konto
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.
Dalej masz wątpliwości?
Skorzystaj z telefonu lub napisz do nas na chacie.

pon. - pt.: 8:00 - 17:00

Nasz chatbot pomoże szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli nie uzyskasz wyczerpujących informacji, będziesz mógł porozmawiać z naszym konsultantem na chacie.
Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt