Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się proszę z administratorem Twojej firmy.

Jak możemy Ci pomóc?



Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
O zmianie statusu poinformujemy Cię mailowo. Stan zamówienia sprawdzisz również na swoim koncie użytkownika.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wysyłkę z reguły realizujemy w 24h od daty złożenia zamówienia.
Wysyłka i dostawa
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są przewoźnika, formy płatności i wartości zamówienia.
Jakie są formy dostawy?
Zamówienia realizujemy wysyłkowo oraz umożliwiamy odbiór osobisty.
Metody płatności
Jakie są metody płatności?
Oferujemy możliwość przedpłaty lub opłacenia zamówienia przy odbiorze.
Jak mogę zmienić metodę płatności?
Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.
Zwrot i wymiana
Gdzie znajdę formularz zwrotu i wymiany?
Formularz znajdziesz w każdej przesyłce z zamówieniem.
Kody rabatowe
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w specjalnym polu podczas drugiego kroku składania zamówienia "podsumowanie i płatność".
Rozmiary
Jak mierzyć obuwie?
Odpowiednią tabelę znajdziesz na karcie produktu. Zapoznaj się z instrukcją jak dokonać pomiaru.
Karty podarunkowe
Jak otrzymam kartę podarunkową?
Kartę podarunkową wyślemy do Ciebie w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail.
Reklamacja
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli sądzisz, że towar posiada wadę, proponujemy zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem naszego formularza.
Kontakt
Jak się z nami skontaktować?
Możesz do nas napisać: sklep@8a.pl lub zadzwonić: +48 32 332 44 88
Gdzie mogę wysłać zwrot/ wymianę/ reklamację?
Przesyłki prosimy kierować pod adres: ul. Bojkowska 37M, 44-100 Gliwice.



Dalej masz wątpliwości?

Skorzystaj z telefonu lub wyślij nam wiadomość.

+48 32 332 44 88

pon. - pt.: 8:00 - 17:00


Zadaj pytanie
Zapytaj o produkt