Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli zakupiony u nas produkt posiada wadę, możesz zareklamować go w ciągu 2 lat od zakupu.
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Jeśli chcesz złożyć reklamację postępuj według poniższej instrukcji.
1. Przygotuj numer dowodu zakupu.
Jeśli produkt został zamówiony w naszym sklepie internetowym, paragon lub fakturę dołączyliśmy do Twojej przesyłki. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dowód zakupu wydaliśmy Ci wraz z zakupionym towarem. To, gdzie znaleźć numer dowodu zakupu możesz sprawdzić tutaj. Jeśli nie posiadasz dowodu zakupu przygotuj numer zamówienia.
2. Wypełnij formularz online.
Uzupełnij wszystkie niezbędne pola w formularzu. Dokładnie opisz wadę oraz wskaż nam jej umiejscowienie. Pamiętaj, aby podać szczegółową nazwę produktu uwzględniając markę, model, kolor i rozmiar (jeśli występuje).
3. Poczekaj na potwierdzenie zgłoszenia.
Na podany przez Ciebie e-mail wyślemy potwierdzenie zgłoszenia (najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, nie jest ono wysyłane automatycznie) oraz prześlemy formularz reklamacji w formacie PDF. Wydrukuj je i podpisz.
4. Odeślij reklamowany produkt lub dostarcz go do naszego sklepu stacjonarnego.
Wydrukowane zgłoszenie wraz z reklamowanym produktem wyślij na adres:
8a.pl (z dopiskiem "REKLAMACJA")
Panattoni Park Gliwice III/budynek 4,
ul. Bojkowska 92C,
44-141 Gliwice
Produkt możesz też dostarczyć do jednego z naszych sklepów stacjonarnych.