





W roku 2004 sklepy internetowe wciąż są pewnego rodzaju novum. Raczkująca branża e-commerce nie może liczyć na gotowe rozwiązania. Wiele rzeczy trzeba tworzyć od zera: wymyślać, testować i wdrażać. Sklepy internetowe muszą walczyć o zaufanie klientów, którzy wciąż podchodzą z dystansem do zakupów w sieci. Nie pomagają w tym doniesienia mediów o przypadkach nieuczciwych praktyk.
Jeśli myśli się o przełamywaniu tego typu barier, trzeba się bardzo mocno starać. 8a.pl od początku stawia na sprawdzone marki i produkty wysokiej jakości. Handluje artykułami, które - co nie jest tak oczywiste - znajdują się na stanie, a nie dopiero są szykowane do opuszczenia murów fabryki. Dobra oferta to nie wszystko! Dystans dzielący sprzedawcę internetowego od klienta niwelowany jest dzięki wysokim standardom obsługi. Zdjęcia, skrupulatne opisy i dokładne pomiary robione są po to, aby prezentacja produktu na stronie nie odbiegała od tego, jak wygląda on w rzeczywistości. Wszelkie wątpliwości klientów rozwiewane są przez specjalistów obsługujących firmową infolinię. Opinia szybko idzie w świat, a zadowoleni fani gór sami polecają sklep innym.




-
Testujemy i doradzamy
Odwiedź 8academy -
Z szerszej perspektywy
Poznaj nas lepiej