Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Udostępniamy możliwość odbioru osobistego w naszych sklepach stacjonarnych w Gliwicach, Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu. Zamówione w ten sposób produkty nie będą dostarczone w zamkniętej paczce — możesz je dokładnie obejrzeć i przymierzyć jeszcze przed zapłatą. Innymi słowy, rezerwujesz i na miejscu decydujesz!
Aby zarezerwować produkty do osobistego odbioru:
- Wybierz metodę dostawy: Rezerwacja – odbiór i płatność w sklepie (wskazując Gliwice, Warszawę, Katowice lub Wrocław);
- Poczekaj na potwierdzenie e-mail, że rezerwacja jest przygotowana do odbioru (czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze);
- Produkty będziesz mógł odebrać w ciągu 5 kolejnych dni, w wybranym salonie:
Warszawa - ul. Batorego 39 Warszawa - ul. Żubra 1 Katowice - ul. Strzelców Bytomskich 3
Pamiętaj! Możesz zarezerwować każdy produkt widoczny na naszej stronie, jednak rezerwacje z odbiorem osobistym musimy ograniczyć do maksymalnie 2 produktów z podobnej kategorii (np. 2 pary butów, 2 rozmiary kurtek itp.). Nie mamy przestrzeni, aby z tego limitu zrezygnować. Jeśli bogata oferta naszego salonu (zobacz jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie) oraz możliwość rezerwacji towaru to wciąż za mało, złóż proszę zamówienie z dostawą kurierem lub do punktu odbioru.
Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym, także te pochodzące z internetowych rezerwacji z odbiorem osobistym, nie podlegają zwrotom. Przed podjęciem decyzji o zakupie możesz zapoznać się ze wszystkimi cechami produktu oraz dokonać niezbędnych przymiarek.
Zapraszamy na zakupy!