Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się proszę z administratorem Twojej firmy.

Zwrot i wymiana

Chcę dokonać zwrotu

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny możesz go do nas zwrócić.

Chcę dokonać wymiany

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny możesz go wymienić na inny.

Gdzie znajdę formularz zwrotu i wymiany?

Formularz znajdziesz w każdej przesyłce z zamówieniem.

Jaki mam czas na odstąpienie od umowy?

Na poinformowanie nas o chęci odstąpienia od umowy masz 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

Czy muszę opłacać zamówienie złożone na wymianę?

Możesz to zrobić, wtedy szybciej wyślemy do Ciebie towar. Możemy również rozliczyć nowe zamówienie z wartością odsyłanego towaru - wybór należy do Ciebie.

Czy mogę w sklepie stacjonarnym wymienić lub zwrócić produkt kupiony wysyłkowo?

Tak, możesz w ten sposób otrzymany towar zwrócić lub wymienić w sklepie stacjonarnym.

Gdzie znajdę numer paragonu?

Numer paragonu znajdziesz w prawym dolnym rogu dokumentu.

Jaki jest koszt odesłania towaru?

Sam decydujesz o tym, w jaki sposób dostarczysz do nas towar. Tym samym decydujesz również o wysokości kosztu wysyłki.

Kiedy otrzymam swoje pieniądze?

Środki otrzymasz niezwłocznie, najczęściej do 3 dni roboczych od daty, kiedy zwrot pieniędzy stał się wymagalny.

Jak zwrócić produkt kupiony na raty?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.

Czy mogę wymienić produkt kupiony na raty?

Skontaktuj się z BOK mailowo: sklep@8a.pl lub telefonicznie: +48 32 332 44 88.