Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.

OK

Reklamacje

Wszystkie towary zakupione w sklepie 8a.pl objęte są gwarancją producenta oraz  ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej/ wykonawczej lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową– prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego dla wszystkich użytkowników sklepu internetowego 8a.pl). Po uzyskaniu niezbędnych informacji, przygotowane zostanie zgłoszenie reklamacyjne które klient otrzyma drogą mailową w formie pliku gotowego do druku.  Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia należy dołączyc do przesyłki z towarem (wraz z dowodem zakupu).

Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane sa zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.

Jeśli masz uwagi do zamówionego towaru lub stwierdzasz jego niezgodność z umową - poinformuj nas o tym ! Odniesiemy się do Twojego roszczenia oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Jak reklamować produkt ? Oto rozwiązanie:
1 Wypełnij poniższy formularz reklamacyjny

Dane podstawowe

– pola wymagane

Usuń

Plik jest zbyt duży, maksymalny rozmiar to: 4 MB

Dane klienta

2 Na podnay adres e-mail otrzymasz zgłoszenie reklamacyjne w formacie .pdf. Wydrukuj je i podpisz.
3 Zgłoszenie wraz z reklamowanym produktem wyślij na adres:
8a.pl reklamacja
ul. Bojkowska 37M
44-100 Gliwice
Gotowe !
Informacja prawna
W przypadku gdy sprzedawca nie uzna reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Ponadto Sklep internetowy 8a.pl podaje, iż istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.