Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się proszę z administratorem Twojej firmy.

Jak wygląda procedura zakupu na raty?

1. Dodaj produkty do koszyka i w sposobie płatności wybierz dowolnego przewoźnika i "eRaty Santander Consumer Bank"

2. Po złożeniu zamówienia nie zamykaj strony sklepu, czeka Cię jeszcze jeden krok: kliknij w baner Santander Consumer Bank. Zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie wypełnisz wniosek o raty.

3. W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną*. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku.

*Dokonanie deklarowanej wpłaty własnej następuje poprzez przelew na rachunek bankowy sklepu 8a.pl.

4. Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez 8a.pl Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych – przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci wstępną decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

5. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy, Bank: gdy wybrałeś PRZELEW: udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł. gdy wybrałeś KURIERA: wyśle do Ciebie dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście – podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi. Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.

6. Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) / podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, sklep 8a.pl otrzymuje powiadomienie o możliwości realizacji zamówienia towaru. Niezwłocznie nadajemy przygotowaną w międzyczasie przesyłkę.

Masz pytania – zadzwoń. Doradca Santander Consumer Bank udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47