OUTDOOR zamkniety w domy. Logotypy na czas pandemii | 8academy
26.03.2020

OUTDOOR zamknięty w domu

Znane marki, sportowcy, trenerzey do niedawna gorąco zachęcali nas do aktywności i eksploracji. Dziś nawołują do... pozostania w domu. Wirus, który postawił na głowie cały świat, odmienił także życie miłośników gór.

                       

Zdajemy sobie sprawę z tego, że obraz jest w stanie wyrazić więcej niż tysiąc słów. A gdy dodamy do tego, że humor czy ironia często bywają dla nas receptą na sytuacje z którymi nie bardzo wiemy jak sobie poradzić, pomysł, na który niedawno natknęliśmy się w sieci, musiał stać się inspiracją. Mimo tego, że na co dzień zachęcamy wszystkich do aktywności plenerowych, wołamy „go outside”, „get vertical”, „never stop exploring”, tak teraz… przyszło nam prosić wszystkich o pozostanie w domach. Wierzymy w zasadność tego komunikatu dlatego postanowiliśmy przedstawić właśnie marki outdoorowe w nowym świetle, na nowe czasy.

Słoweński grafik Jure Tovrljan, w reakcji na „koronawirusową” rzeczywistość, wpadł na pomysł aby zaktualizować loga i nazwy kilku wrośniętych w popkulturę marek. Podchwyciliśmy temat, tworząc serię znaków, jakie na czas pandemii koronawirusa mogłyby zastąpić logotypy outdoorowych liderów. Bo skoro dziś wszyscy – nawet ci, co nie wyobrażają sobie życia bez gór – apelują #zostańwdomu, to niech do społecznej świadomości przemówią także obrazy.

Marki outdoorowe w nowym świetle – galeria logotypów

Zachęcamy do obejrzenia galerii z naszą „pandemiczną” edycją outdoorowych logotypów. Niech niosą przesłanie konieczności zachowania odstępu, ograniczenia spotkań, unikania ryzykownych aktywności. Musimy przetrwać ten czas – w komplecie!

marki outdoorowe
Patagonia to góry wolność i przygoda… Na razie jednak nie mamy wyjścia ani możliwości wejścia na szlak – o co apelują także służby ratownicze oraz parki narodowe, w obawie o zakażanie podczas interwencji czy spotkań na szlaku. (rys. 8a.pl)

marki outdoorowe
Zamiast lecieć dalej i wyżej w poszukiwaniu doznań i wolności, zatrzymajmy się na chwilę. Tak jak… orzeł z tymczasowego logo marki Osprey, który naszemu grafikowi pozwolił się uziemić. (rys. 8a.pl)

marki outdoorowe
Orzeł z tymczasowego logo marki Salewa, także przeczeka ten trudny czas w odosobnieniu. Bezkresne przestrzenie poczekają. (rys. 8a.pl)

marki outdoorowe
Trzymaj bezpieczny dystans! Tymczasowe logo marki Deuter przypomina nam o tej ważnej zasadzie. (rys. 8academy)

marki outdoorowe
#zostańwdomu. Hamaki Ticket To The Moon biletem do relaksu we własnych czterech ścianach. (rys. 8a.pl)

Logo Smartwool
Go Far, feel good? Nie teraz. Jeszcze przyjdzie czas by się powłóczyć. SmartWool (rys. 8a.pl)

marka Scarpa
Hasło Scarpa No place too far aktualnie nie oddaje uczuć większości miłośników outdooru. Wierzymy że to tylko stan przejściowy i dokonujemy lekkiej korekty. (rys. 8a.pl)

Logo CT
Skoro nie ma mowy o “climbingu” trzeba przejść na “chilling”. Climbing Technology (rys. 8a.pl)

Marka Tendon
Jak oderwać się od codzienności, gdy nie można się wspinać? Odskocznią może też być… medytacja, koncentracja. Tendon (rys. 8a.pl)

Logo TNF
Marka The North Face, poprzez swój tymczasowy logotyp, mogłaby przypominać o konieczności noszenia maseczek ochronnych. (rys. 8a.pl)

marka Dynafit
Dobrych przykładów nigdy za wiele. Dynafit. (rys. 8a.pl)

jedzenie w góry
Liofilizaty Travellunch zazwyczaj kojarzą nam się z kolacją po kilkugodzinnej wyrypie, śniadaniem w mroźny poranek przy namiocie. Aktualnie… z racją żywnościową dla preppersów. (rys. 8a.pl)

logo Trek n Eat
Wezwanie do działania Trek’n Eat nie gra dziś z coraz to większymi restrykcjami. Jeść możesz ile chcesz (byle z umiarem), ale prosimy – nie idź nigdzie. (rys. 8a.pl)

                   
1% dla TOPR

Udostępnij

W Temacie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Dowiedz się więcej.