Znane marki, sportowcy, trenerzey do niedawna gorąco zachęcali nas do aktywności i eksploracji. Dziś nawołują do... pozostania w domu. Wirus, który postawił na głowie cały świat, odmienił także życie miłośników gór.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że obraz jest w stanie wyrazić więcej niż tysiąc słów. A gdy dodamy do tego, że humor czy ironia często bywają dla nas receptą na sytuacje z którymi nie bardzo wiemy jak sobie poradzić, pomysł, na który niedawno natknęliśmy się w sieci, musiał stać się inspiracją. Mimo tego, że na co dzień zachęcamy wszystkich do aktywności plenerowych, wołamy „go outside”, „get vertical”, „never stop exploring”, tak teraz… przyszło nam prosić wszystkich o pozostanie w domach. Wierzymy w zasadność tego komunikatu dlatego postanowiliśmy przedstawić właśnie marki outdoorowe w nowym świetle, na nowe czasy.
Słoweński grafik Jure Tovrljan, w reakcji na „koronawirusową” rzeczywistość, wpadł na pomysł aby zaktualizować loga i nazwy kilku wrośniętych w popkulturę marek. Podchwyciliśmy temat, tworząc serię znaków, jakie na czas pandemii koronawirusa mogłyby zastąpić logotypy outdoorowych liderów. Bo skoro dziś wszyscy – nawet ci, co nie wyobrażają sobie życia bez gór – apelują #zostańwdomu, to niech do społecznej świadomości przemówią także obrazy.
Zachęcamy do obejrzenia galerii z naszą „pandemiczną” edycją outdoorowych logotypów. Niech niosą przesłanie konieczności zachowania odstępu, ograniczenia spotkań, unikania ryzykownych aktywności. Musimy przetrwać ten czas – w komplecie!
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Dowiedz się więcej.