Do końca promocji pozostało: 1 dni 9 godz 18 min 26 s   Zobacz więcej ›

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia; szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.

OK

Raty Santander

Zakupy ratalne za pośrednictwem Santander Consumer Bank S.A.

santander

Chcesz uzupełnić swój wyprawowy ekwipunek, lecz nie dysponujesz gotówką? Korzystając z opcji płatności eRaty, nie musisz się tym przejmować.

Jak to działa ?

Wybierz towar i złóż wniosek

Zwyczajnie dodaj produkty do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

Oblicz wysokość raty

W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną*. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku.

*Dokonanie deklarowanej wpłaty własnej następuje poprzez przelew na rachunek bankowy sklepu 8a.pl.

Czekaj na kontakt konsultanta

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez 8a.pl Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych – przygotuj dowód osobisty.

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci wstępną decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

Podpisz umowę kredytu

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy, Bank:

  • gdy wybrałeś PRZELEW: udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • gdy wybrałeś KURIERA: wyśle do Ciebie dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście – podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.

Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.

Dostawa towaru

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) / podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, sklep 8a.pl otrzymuje powiadomienie o możliwości realizacji zamówienia towaru.

Niezwłocznie nadajemy przygotowaną w międzyczasie przesyłkę.

Masz pytania – zadzwoń. Doradca Santander Consumer Bank udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47.

Jak kupić na raty w 8a.pl ?

Sprawdzanie wysokości raty

Aby sprawdzić wysokość raty kredytowej należy wejść w zakładkę “Zakupy na raty” widocznej na karcie produktu (w menu pod zdjęciem), a następnie kliknąć przycisk “Oblicz wysokość raty”. Symulator Santander Consumer Bank S.A. wyliczy wysokość potencjalnej raty w oparciu o wartość Twoich zakupów i preferowaną ilość rat.

Kupno produktu

Aby zakupić produkt na raty należy w pierwszej kolejności dodać go do koszyka. Pamiętaj, że możliwość dokonania zakupu ratalnego obejmuje zamówienia o łącznej wartości minimum 100zł.

Wybór formy płatności i dostawy

W koszyku należy wybrać jedną z dostępnych form dostawy przy której jako forma płatności widnieje “Raty Santander”.

Podsumowanie

W kolejnym kroku poprosimy Cię o dane do wysyłki i ewentualne uwagi. Gdy już zatwierdzisz zamówienie, wraz z podsumowaniem transakcji pojawi się przycisk “Złóż wniosek kredytowy” który otworzy właściwy wniosek.

Składanie wniosku kredytowego

Postępuj zgodnie ze wskazówkami Santander Consumer Bank S.A.. Wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących złożonego wniosku kredytowego prosimy kontaktować się z infolinią Santander Consumer Bank S.A. pod numerami telefonu: 801 80 18 55 lub 71 773 28 47

FAQ

  1. Dlaczego moje zamówienie ratalne nie jest realizowane? Jest to spowodowane najprawdopodobniej tym, że nie został poprawnie lub w ogóle wypełniony wniosek o przyznanie rat. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz go wypełnić w każdej chwili (Twoje konto > Zamówienia). Jeśli zamówienie było składane bez rejestracji – musisz złożyć je na nowo.
  2. Dlaczego realizacja zamówienia trwa dłużej w porównaniu z zamówieniami opłacanymi gotówką? Jest to związane z obecnością bankowych procedur, na które jako sklep nie mamy wpływu i nie możemy ich przyspieszyć. Czas realizacji tego typu zamówień jest średnio dłuższy o 2-3 dni robocze.
  3. Dlaczego nic się jeszcze nie dzieje z moim zamówieniem pomimo jego poprawnego złożenia? Pierwszym etapem działań jest potwierdzenie dostępności towaru przez nasz sklep, dopiero wtedy obsługa Santander Consumer Bank S.A. będzie mogła się kontaktować z klientem. Potwierdzenie dostępności towaru może się wydłużyć z 1 do 3 dni, jeżeli zamówienie złożono tuż przed weekendem. Nasza obsługa dokłada wszelkich starań ażeby zamówienia realizować kompletnie, dlatego też dostępność potwierdzana jest w Santander Consumer Bank S.A. dopiero wtedy, gdy produkty fizycznie zostaną odłożone.
  4. Czy istnieje możliwość dokonywania zmian w zamówieniu ratalnym po jego złożeniu ? Prosimy pamiętać, że pomimo tego iż zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane każda w nim zmiana oznacza konieczność złożenia nowego wniosku ratalnego. Niestety, jakiekolwiek modyfikacje nie mogą zostać zaakceptowane przez obsługę Santander Consumer Bank S.A. Kwoty podane we wniosku muszą być zgodne z wartością zamówienia. W związku z tym, prosimy o rozwagę przed przystąpieniem do składania zamówienia i wniosku ratalnego.